Aussie, Miracle Moist, Conditioner (Odżywka do włosów suchych i zniszczonych)

IMG_20180809_171012

Słońce, suche powietrze, chlor, sól morska to wszystko powoduje, że Nasze włosy są w bardzo słabej kondycji, łamią się i są odwodnione. Aby pośpieszyć im na ratunek, szukałam czegoś co mocno nawilży je od wewnątrz i uchroni przed nadmiernym wysuszeniem. Przy okazji chciałam, by kosmetyk ten raz dwa umiał naprawić wyrządzone im ,,szkody” i tutaj trafiłam na moje kolejne cudeńko do włosów. Na zdjęciu widać mniejszą wersję odżywki Aussie, Miracle Moist, Conditioner o pojemności 90 ml. Kosztuje zaledwie 6 zł. Większą butelkę o pojemności 200 ml można kupić za około 23 zł, więc jak na dobry początek jeśli ktoś się wacha to może wybrać tą mniejsza wersję. Sama nie wiem co bardziej uzależnia mnie w tej odżywce. Jej  działanie, które sprawia, że włosy są zdrowe, silnie nawilżone i upiększone, czy cudowny zapach gumy balonowej. Chyba jedno i drugie. Taka odżywka idealnie sprawdzi się na ten okres letni, gdzie temperatura wciąż jest wysoka i pogarsza kondycję naszych włosów. Odżywka zawiera ekstrakt z orzechów makadamia. Orzechy te bogate są w wiele nienasyconych kwasów tłuszczowych i minerałów.  Olej makadamia stosowany regularnie ochrania włosy przed utratą wilgoci, poprawia ich elastyczność i zapewnia regenerację. Podsumowując odżywka Aussie, Miracle Moist Conditioner:

-zmiękcza suche włosy,

-sprawia, że stają się lśniące i elastyczne,

-silnie je nawilża,

-włosy stają się miękkie w dotyku i ,,lejące”,

-ma piękny zapach gumy balonowej, który długo utrzymuje się na włosach,

-mało kosztuje( niska cena, wysoka jakość).

Dodaj komentarz